Kompleksowa obsługa telekomunikacyjna firm

Oferta  skierowana do firm posiadających własną infrastrukturę i/lub podmiotów posiadających np. własne contact/call center

W ramach oferowanych usług wykonujemy:

  • Obsługa ruchu telekomunikacyjnego,
  • Obsługa i serwis central telefonicznych,
  • Korzystanie z numerów o obniżonej ( 80x) i podwyższonej (70x) opłacie.
  • Obsługa i serwis aparatów Abonenckich.
  • W najbliższych dniach uruchomimy obsługę procesów związanych z PLI CBD2 oraz PLI CDB1.   

W ramach usługi serwisu wykonujemy:

  • Serwis i doradztwo w zakresie optymalizacji zasobów sprzętowych. 
  • Serwis i utrzymanie central telefonicznych wraz z bieżącą obsługa zgłoszeń serwisowych.
  • Serwis oraz doradztwo w zakresie zakupu infrastruktury Abonenckiej, Telefonów Abonenckich  oraz Abonenckiego osprzętu peryferyjnego.
  • Doradztwo w zakresie optymalizacji kosztowej infrastruktury telekomunikacyjnej.  

Klientom nie posiadających własnej infrastruktury i  zasobów centralowych oferujemy model współpracy z wykorzystaniem dedykowanej platformy w modelu PaaS.