czwartek 12 Wrzesień 2024
Kompleksowa obsługa telekomunikacyjna firm
Oferta skierowana do firm posiadających własną infrastrukturę i/lub podmiotów posiadających np. własne contact/call center
W ramach oferowanych usług wykonujemy:
- Obsługa ruchu telekomunikacyjnego,
- Obsługa i serwis central telefonicznych,
- Korzystanie z numerów o obniżonej ( 80x) i podwyższonej (70x) opłacie.
- Obsługa i serwis aparatów Abonenckich.
- W najbliższych dniach uruchomimy obsługę procesów związanych z PLI CBD2 oraz PLI CDB1.
W ramach usługi serwisu wykonujemy:
- Serwis i doradztwo w zakresie optymalizacji zasobów sprzętowych.
- Serwis i utrzymanie central telefonicznych wraz z bieżącą obsługa zgłoszeń serwisowych.
- Serwis oraz doradztwo w zakresie zakupu infrastruktury Abonenckiej, Telefonów Abonenckich oraz Abonenckiego osprzętu peryferyjnego.
- Doradztwo w zakresie optymalizacji kosztowej infrastruktury telekomunikacyjnej.
Klientom nie posiadających własnej infrastruktury i zasobów centralowych oferujemy model współpracy z wykorzystaniem dedykowanej platformy w modelu PaaS.